Hogy mi a közös a Myspace-ben, a Youtube-ban, az Iwiwben és az Aglocoban? Mindegyiket az átlagos internetezők használják, szerkesztik.
Mi a különbség köztük? Az, hogy az Agloco fizet ezért a felhasználóinak.
Ha az Interneten böngészel, keresel, híreket olvasol, hirdetésekre kattintasz vagy éppen vásárolsz, akkor pénzt generálsz - valaki másnak.
Az Agloco az első internetes közösség, ahol a tagok részesednek a bevételekből és a cég részvényeiből. Ha a Google 10 centet tud fizetni minden egyes AOL felhasználó által kezdeményezett keresés után, vagy a nagyrészt a felhasználók által szerkesztett Youtube-ért képes fizetni 1,65 milliárd dollárt, akkor talán a felhasználóknak is kijár egy kis részesedés. Ahogy a Wikipedia az internetes információ szabadságát reformálta meg, úgy az Agloco az online gazdasági világot változtathatja meg forradalmian.
És hogy hogy is működik ez a gyakorlatban? A közösség tagjai egy Viewbart kapnak majd meg (jelenleg még tesztelés alatt van), és ennek a használata után kapják meg a részesedésüket. A felhasználóknak lehetőségük van növelni részesedésedésüket új tagok referálásával. Minden 5 új referált (közvetlen vagy közvetett az ötödik szintig) megduplázza a bevételt. Minél több a tag, annál nagyobb közösség értéke és annál több az egy főre eső bevétel.
Ha szeretnél te is csatlakozni, itt az én ref. linkem: www.agloco.com/r/BBBN4550